Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie

Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie czyli pozycjonowanie katowice które z nich są najskuteczniejsze?Definicja Content marketinguContent marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie

Dodane: 11-08-2016 23:24
Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie Dobre pozycjonowanie to gwarancja zwiększenia obrotów firmy, która ma witrynę w sieci. Firmy od pozycjonowania dla przykładu: oferują różne metody działań SEO, jednak które z nich są najskuteczniejsze?

Definicja Content marketingu

pozycjonowanie katowice
pozycjonowanie katowice

Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści. W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Strona i reklamy

Reklama jest dobra, ale wszystko z umiarem. Przeładowane reklamami strony są uciążliwe dla użytkowników i często rezygnują oni z ich przeglądania na rzecz konkurencyjnych witryn. Trzeba mieć tego świadomość przy wkraczaniu na pole sprzedaży miejsc reklamowych na Twojej witrynie.

Skuteczna reklama powinna być targetowana, prosta i czytelna. Nie może przesłaniać treści na stronie, bo to przecież dla nich nasz użytkownik wchodzi na witrynę. Jeżeli schowamy mu przycisk do zamykania reklamy lub wrzucimy reklamę w krzykliwym kolorze na tło strony tylko zrazimy go do reklamowanego produktu. Dlatego reklamy oferowane przez Google są takie skuteczne- spełniają wszystkie te punkty.


Konta social media

Social media w marketingu internetowym są coraz ważniejsze, a wpływ działań w takich mediach znacząco odbija się za reszcie kondycji witryny. Każda strona ma teraz Facebooka, Instagrama czy Pinteresta i bynajmniej nie dlatego, że ładnie wygląda.

Jeżeli Twoja strona nie posiada jeszcze choćby konta na Facebooku to czym szybciej je załóż, może to spowodować nagłe zwiększenie zainteresowania Twoja ofertą, a przecież o to tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. Możesz również skorzystać ze szkoleń na ten temat lub wynająć firmę do prowadzenia tych kont.